Lagerprofil til administrative opgaver til virksomhed i Ejby

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne vil være fordelt mellem almindelige lageropgaver og administrative opgaver med tilknytning til lager og produktionen.

  • Kørsel med truck
  • Pakning
  • Forefaldende lagerarbejde og oprydning
  • Administrative opgaver såsom fakturering, ordrebehandling samt varemodtagelse og -registrering.
Faglige kompetencer:

  • Gyldigt truckcertifikat og kørekort B
  • Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
  • Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
  • Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
  • Du er ansvarsbevidst og pålidelig
  • Erfaring med IT samt lettere administrative opgaver
Personlige egenskaber:

  • Du er omgængelig og imødekommende
  • Du er stabil og møder til tiden
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
  • Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
  • Du kan fremvise straffeattest
Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. Arbejdstiderne er man-torsdag fra 6:30-15:10, fredag 6:30-11:50.

Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Odense, Jarlsberggade 15, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153597&DepartmentId=18983&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849690

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet