CFH Skovbakken søger social og sundhedsassistent på 32 - 37 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Center for Handicap Skovbakken er et kommunalt specialpædagogisk bofællesskab. Vi er en arbejdsplads med fokus på faglig og organisatorisk udvikling.

På Skovbakken bor der 33 borgere. Fælles for alle borgerne er, at de har et varigt nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsniveau, heraf flere med tillægs og følge diagnoser. Borgergruppen favner bredt, hvilket gør hverdagen og løsningen af kerneopgaven varierende. Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø.

Vi har fokus på den helhedsorienterede indsats for borgeren. På Skovbakken er der ansat social og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, pædagoger, socialrådgivere og sygeplejerske for, at varetage kerneopgaven. Derfor skal du arbejde tværfagligt og se styrken i det tværfaglige samarbejde. Et spændende og alsidigt job med rum til faglig og personlig udvikling.

Vi har en professionel og anerkendende tilgang i vores arbejde med borgerne, hvor vi inddrager forskellige redskaber i den rehabiliterende tilgang. Vi har tillid og respekt for hinandens fagligheder, dialog og ordentlighed i højsæde og vi udvikler og forbedrer os til gavn for borgerne. Et målrettet pædagogisk arbejde, hvor der er fokus på at øge livskvaliteten gennem pleje, omsorg, pædagogisk støtte og individuelle aktivitetstilbud.

Vi forventer at du som social og sundhedsassistent:

  • Er loyal overfor de strukturer og aftaler der er i husene.
  • Du ser værdien i at dele ud af din viden – ligesom du er nysgerrig på, at lærer nyt i samarbejde med dine kollegaer
  • Bidrager med sundhedsfaglig viden som et supplement til pædagogikken i huset og ser muligheder i flerfaglighed.
  • Kan arbejde med pædagogiske udviklingsprocesser for borgerne, ud fra den pædagogiske ramme som centeret praktiserer.
  • Har kørekort
  • Kan løse opgaven omkring medicinhåndtering og øvrige sundhedsfaglige opgaver og have ansvar i forhold til opgaven.
  • Er fysisk og psykisk robust.
  • Bidrager positivt og engageret på team- og afdelingsniveau.
  • Du kan bevare overblikket i en forandringskultur, hvor mange opgaver er i spil.
  • Har gejst og mod på opgaven og du er reflekterende praktikker og en ”kreativ” problemløser.
  • Kan kommunikere mundtligt og skriftligt, håndterer IT og udarbejde den daglige dokumentation.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder Lone Hummel på tlf. 23 60 84 16, eller
Koordinator Charlotte Mott på telefonnr. 29 21 83 90

Løn og ansættelsesforhold: I forhold til gældende overenskomst.
Efter gældende praksis i Middelfart Kommune indhentes der straffeattest.

Ansøgningsfrist d. 16. juni 2023

Der afholdes løbende samtaler

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på http://tilflytter.middelfart.dk/

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Middelfart Kommune, Stationsvej 24-26, 5464 Brenderup Fyn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1493&ERId=81883

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840654

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet